KKK
01. Tellimus
Mida peaksin jälgima toodet valides ?
Kui toote välimus meeldib, siis ära unusta vaadata ka toote parameetreid nagu : valgustemperatuur ( 2700K, 3000K, 4000K) , kas saab dimmerdada, mis on valgusnurk jne. Tehnilisi omadusi hiljem muuta ei saa. Dimmerdamis võimalust saab muuta teatud toodetel, kuid ole hoolas. Kui kahtled , kirjuta meile.
Kas mu tellimus sisaldab kõike vajalikku et saada töötav valgusti.
Kui sobilik toode on valitud, tehnilised parameetrid on samuti üle vaadatud ning tunduvad sobilikud olevat, siis vaata toodet iseloomustavat teksti, kas on vihje – kompleteerida toiteplokiga või kompleteerida paigaldusraamiga võis siis valgusallikaga. Kui on vajadus komplekteerida, siis leiad vihje toodet kirjeldavast tekstist.
Mis saab siis kui unustasin lisatarvilkud tellimata.
Põhjust ei ole muretseda. Üldjuhul on lisanduvad toiteplokid, või valgusallikad saadaval laokaubana ja saame vajadusel tellimusele lisada. Teavitades teid vajadusest. Üldjuhul on ka tootjatel laos tarvikud olemas ja tarneaeg on mõistlikult lühike.
02. Transport
Kui pikk on tarneaeg ?
Tarneajaks on see aeg, mis on kaubakaardil tootejuurde märgitud. Tarneajale lisandub kulleri teenus Kuu Stuudio laost Teie poolt valitud aadressile 1-3 tööpäeva. Kui tooteid on tellimusel mitu, siis kogu tellimuse tarneajaks on pikima tarnega toote tarneaeg.
Kas saaksin saabunud tooted kogu tellimusest varem kätte.
Saab ikka, peab saama. Küsi julgesti, saada kiri või helista. Ei ole vaja seda stressi, kus elektrik on redeli otsas ja nõuab valgusteid ja maaler vaatab elektrikut, küsides millal sa kavatsed eest ära minna. Igal tööl on oma aeg ja koht ning püüame kaasa aidata, et teil kõik hästi läheksAntud juhul on soovituslik, kauba üleandmise kohaks Kuu Stuudio ladu või siis
Sain vigase pakendiga saadetise, mis nüüd saab ?
Lattu saabunud kauba kontrollime üle. Kui pakend on vigastatud, siis kirjtame pakendile vastava info. Kontrollitud, või kahjustada saanud toote puhul teavitame teid ja toodet teile ei saada antud kujul. Kui te olete ikkagi saanud vigase pakendiga toote, siis teavitage kirjalikult. Leiame kiirema , sobiliku lahenduse .
03. Tagastamine, pretensioonid
Kas saan toodet tagastada ?
Kliendil on õigus veebipoest tellitud kauba(d) tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastatud kaup peab olema originaalpakendis ning kasutamata. Kauba tagastamiseks tuleb esitada tagastamisavaldus kirjalikult aadressile kuustuudio@kuustuudio.ee.
Toode on “praak”
….see on enamasti esimene hinnang, kui valgusti on paigaldatud , vajutatakse lülitit ja ootus puruneb. Kontrollige, või laske kontrollida kõike ühendusi, sobivust lülitiga, pinget jne. Kui toode on tõesti praak, kuulub, see hüvitamisele või asendamisele. Väljakutse objektile on teenus ning asjatu väljakutse on tasuline.
04. Muud jutud
Kas on võimalik saada tooteid ajutiselt laenuks ?
Meil on laos mõned valgustid, mida oleme välja laenanud, mis sobivad 3-f voolusiinile. Ajutise lahendina, kohvikusse, fuajeesse vms ruumi, kui pead ruumid avama, kuid Sinu tellimus ei ole saabunud.